söndag

Jaha, då var det söndag igen, alltid lika jobbigt att veta vad som väntar dagen därpå. Plus att  jag fortfarande inte är klar med en Kärleksuppsats. Jobbigt.
Som tur var så kom H hem i helgen, så jag har varit och busat med henne och J fredag och lördag. Myyys=) Vi tjockade oss riktigt rejält:P Chips på fredagen, Donken lördag, godis, potatisgratäng, hallonpaj och glass och som grädde på moset så fick vi goda kakor av G, Hs mamma:D Mums sa jag då!

Nu sitter jag här och tittar ut på det  snöblandade regnet som faller utanför fönstret... Ska strax åka iväg och spela match, DM mot Näsviken. Kan ju alltid hoppas på att det går bra.

kanske en liten kommentar?
Postat av: Lina

Tjockis ;)

2008-04-14 @ 21:40:25
URL: http://linasplats.blogg.se

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0