Fotboll och åter fotboll

Jadu, bleg fotboll för hela slanten denna helg=) I fredags var vi lediga, så jag och L åkte till gävle och shoppade, sen for vi ner och kikade på fotboll på kvällen, Trönö mot Stugsund, dessvärre förlorade Trönö. På lördagsmorgon åkte jag ner på IP till 10, var nämligen träning. Den slutade klockan 3, och då var det Trönö2 mot Bervik2, då jublade vi för seger=) På kvällen åkte jag med Angelicaoch cissi  hemtill Angelica för hon fyllde år, det var mycket trevligt. Idag söndag blev det också träning, idag slutade vi  också vid 2,  men ett plus var att vi fick grillat till lunch! Så då var denna träningshelg avslutad. Efter det åkte jag till storasyster på kalas, min yngsta systerdotter S fyllde 10år:) Väl där tog vi en promenda och fikade en massa igen. Alltid lika mysigt att träffa dom=)

kanske en liten kommentar?

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0