Feest

Ja ikväll är det party, känns som om det var evigheter sen jag var ut! Ska till miss Angie med Jempa vid 3 för  att göra oss iordning, sedan drar vi mot staden vid 7tiden där vi ska tillbringa en stund på Knäcken. Därefeter är det huvudevangemanget för kvällen, Taggens 18årsfest! Kommer bli kanonkul tror jag, och hoppas=) Nu väntas det käk och en välbehövlig dusch.
 jjjjj
Angelica=) ma meilleur ami!

kanske en liten kommentar?
Postat av: angelica

HALLÅ. Här ligger jag halvdöd och väntar på era blogguppdateringar så att jag få veta vad ni sysslar meddär uppe i Hede egentligen!?! :)))

2009-02-07 @ 23:48:10
Postat av: angelica

HALLÅ. Här ligger jag halvdöd och väntar på era blogguppdateringar så att jag få veta vad ni sysslar meddär uppe i Hede egentligen!?! :)))

2009-02-07 @ 23:51:08
Postat av: angelica

oj, nu blev det 2. haha

2009-02-07 @ 23:52:02

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0