Blubblubb

Jag är lite suuur på min mor just nu, jag ser nog ut som en citron. Just nu önskar jag att jag hade körkort, inte jättelångt kvar nu, egentligen. Bokade iallafall mina första körlektioner i torsdags, och även riskettan, så det känns att det börjar närma sig. Lördagen, igår alltså, började med en efterlängtad fotbollsträning. Jag och Annika hade även en trevlig stund i bilen dit och hem, tänk vad konstiga människor det finns, och vad konstigt att hon och jag kan ha så kul trots åldersskillnaden! På en gång när jag kom he fixade jag mig från helt ofixad med blött hår på ungefär 40minuter, för sen for vi mot Gävle och 40årskalas, min kusin Anna fyller nämligen 40år, jag vet att det är gammalt, men jag ligger liskom en generation eller två efter. Det var hursomhelst askalaskul, jättetrevligt att träffa kusiner, farbröder och kusinbarn och barnbarn. Pratate mycket med Kusin Irene och kusinbarn Kristin om allt möjligt, resor, framtid och andra roliga saker. Det var hur som helst jättetrevligt och min farbror Rolf hade gjort jäätegoda tårtor efter faster Mainys recept. Åkte strax efetr 22, och då drog jag direkt till lagfesten, som dog när jag kom tror jag. Så Johanna K o jag gick mot bussen som gjorde att jag kom hem vid 01.00, sen soooov jag ut, vaknade imorse av en liten person som skickade sms och tillslut ringde vid 11. Sen har jag ida och Charlie varit på julmarknad och shoppat lite, ätit nu när vi kom hem och nu står städning, plugg och pyssel på schemat=)

kanske en liten kommentar?

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0