Proveliprovdag..

.. kan man nog säga. Började dagen med nationella prov i Svenska B, uppsats i fem timmar, jag satt 4.. Men jag tror resultatet blev någorlunda bra. Efterdetta satte jag mig med matilda och fikade lite, och pluggade inför nästa prov 14.30, test 1 i ma C.. Första talet, det här kommer nog gå bra, andra,jo men jag klarar mig iallafall. Sen gick det utför, fan jag tror inte det har gått så här dåligt någon gång, jag kunde inte ens prova att lösa vissa uppgifter, för jag fattade nada.. Men om jag har tur, jättemycket tur, så kan jag skrapa ihop till ett godkänt. Aja.
Jag åkte med syster yster hem halv fem iallafall, och då var middagen nästan färdig här hemma, pannkakor, med
b l ä b ä r s s y l t ! Finns det något godare? Efer det så började jag att pyssla, med mina stålstrådsleksaker, så roligt så. Jag har nämnligen bestämt mig för att inte röra något skolmaterial ikväll!!!
Puss och kram och nyp i strjärten

kanske en liten kommentar?
Postat av: desereé

fin blogg ! :)

2009-11-19 @ 23:15:02
URL: http://ddeseree.blogg.se/

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0