Osäker?

Imorse när jag satt på bussen, på väg till skolan, funderade jag över framtiden. Omvårdnadsprogrammet kanske inte är mitt kall? Jag kände att jag ville något me rmed mina studier, som att läsa mer matematik, NO och språk. Jag funderade till och med över att byta till natur! :O Meen efterssom jag fått information om att det är jättemycket plugg, och jag känner mig ganska sliten, försölkte jag förtränga mina tankar... Jag tänkte att jag kanske stannar kvar för att vi har så trevligt ihop, jag vet faktiskt inte... Men jag får väl fortsätta på op, om jag inte trivs får jag väl byta nästa år då! Men det får vi hoppas på att jag inte gör=) Naturvetenskapliga programmet  känns lite för jobbigt, men det vore ju det bästa egentligen.. Nu måste jag sluta filosofera, jag SKA gå OP, sådeså!!

kanske en liten kommentar?
Postat av: Lina

Hoppas du stannar, för jag vill ha dig på OP =)

2007-09-25 @ 22:21:50
URL: http://linasplats.blogg.se

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0