äntligen fredag

Har nyss ätit, funderar på att at en promenad i solskenet, nu när den äntligen visar sig=) Slutade tidigt i skolan idag, så jag och L gick och köpte körk choklad och satte oss på en bänk nere vid vattnet och myste, satt där drygt en timme. Där satt vi och pratadee, bland annat om i onsdags då vi var skademarkörer åt räddningstjänsten och ambulansen. Fanns nämligen några snygga hjältar som hjälpte oss ut ur de mosade bilarna;) Det var riktigt roligt och annorlunda, hoppa spå att det kommer ett till tillfälle att få vara med! Tredje och sista olyckan låg  jag halft medvetskös i en bil på taket, de fick ta på  mig nacksnydd, ta bort bakdelen på bilen och ta ut mig på en ryggbräda. Skulle faktiskt kunna tänka mig att bli ambulanssjuksköterka, ännu ett alternativ för framtiden. Får se om det finns möjlighe att ha en del av min APU där i tvåan:) hoppas, hoppas.
Näe, nu ska jag ta och göra jitterbuggar, så ha de gott så länge

image10
M Rosén

kanske en liten kommentar?

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0