Hur kan man göra så?!

Det här inlägget skulle egentligen publicerats igår kväll strax efter 22tiden, men då var det något som krånglade:

Nu har han erkänt att han mördat Engla, 10år. Jag kan inte utrycka med ord, vad finns det för människor egentligen, som kan utföra såna hemska saker. Jag hade inte tänkt säga några svordomar i min blogg, men nu måste jag. Fy fan vilket svin!! Vart är Sverige påväg egentligen? Det mördas folk till höger och vänster och det är personersom bara försvinner. Det finns ju inget jag som privatperson kan göra, skriva inssändaer och så. Funderar seriöst på att göra det. Det måste få ett slut! Våld, mord och försvinnanden hör inte hemma i detta välfärdsland, det tycker inte jag iallafall. Nu skulle det sitta fint med en boxningsäck, så att jag kan få avreagera mig. Man blir ju fär rädd för att gå ut på gatorna/vägarna snart:!!


kanske en liten kommentar?

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0