Nervös?

Lite nervös är jag nog inför morgondagen, ska nämligen vara skademarör för räddningstjänsten. Ska typ sitta i en mosad bil och de ska klippa ut oss. Vi kommer kanske bli sminkade med sår, allt för att verklighetskänslan ska bli så bra som möjligt. Men det kommer säkert bli jätteroligt att få vara med, ett annat plus är att Lina och Matilda också ska vara med=)  Efter det så ska jag hem och snida om, för på kvällskvisten ska jag på domarutbildning, för 7-mannaspel;) Kul det, fast det ör inget krav på att jag måste döma någonmatch, utan det är bara bra att ha gjort den enligt mig. Kanske får bättre förståelse för domare i framtiden, vem vet?

För övrigt så har jag tränat idag igen, varmt var det, men det går snabbt när man har kul. Ska kanske spela cup till helgen, om det är lite folk i laget. Vet inte bad jag vill riktigt. Har typ ingen ledig helg framöver, bara matcher och träningshelger...

kanske en liten kommentar?

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0