okunnig

sitter och försöker snygga till min blogg lite, men det går inte så bra.. Jag är nog mer oteknisk än jag trodde, för jag förstår inte hur jag ska göra för att göra min egen profilsida... OTÅLIG! så nu struntar jag i hur det ser ut=) Förrest har jag lärt mig att lyssna på den bästa enligt vissa, nämligen Lars Winnerbäck , har nyss skaffat fram en skiva som han ganska nyligen släppt. Daugava heter den, och jag erkänner, jag gillar honom skarpt numer. Tidigare var jag en "antilasse", kanske bara av envishet av att inte falla för honom. ,men nu är det försent. Det bästa av allt, jag lider inte utav det=)
image6

kanske en liten kommentar?
Postat av: Lina

Där ser du =) Man ska inte gilla någon bara för att alla andra gör det. Lyssna på hans musik istället och tyck om honom för att han gör det så jädrans bra :)

2008-04-07 @ 15:30:43
URL: http://linasplats.blogg.se

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0