tråkväder

Det snöar för fulla muggar ute, så himla tjatigt. Jag vil ju ha sommar nu! Är så underbart med värmen, blommorna och fågelkvittret som man får uppleva på sommaren. Att få ha klänningar, shorts och linnen och sina flugögon till solbrillor. Det är väl underbart? Men just nu ser det ut som om det dröjer ett tag, tyvärr.... Jag trodde att sommaren var på väg när våren "kom", men jag hade fel för den försvann och vintern är nu tillbaka.. Vi hade till och md tagit undan alla mössor och vantar här hemma, och jag är envis och vägrar plocka fram dom igen!:P
Så nu önskar jag vår och sommar mer än allt annat! :D          image7  

kanske en liten kommentar?
Postat av: Lina

Då är vi två =)

2008-04-09 @ 18:20:00
URL: http://linasplats.blogg.se

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0