Upprörd men ändå nöjd

Ja, som sagt. Hade sluspel i seriestarscupen idag, vi spelade kvartfinal och åkte ut. Som alltid skyller vi förlusten på domaren, men denna gång var det på allvar. Vi hade oavgjort i första halvlek, och efetr cirka 10minuter in i andra så tar våran målvakt bollen, ralar och får en moståndare som landar på hennes huvud. Spelet stannar upp, vårat lag samlas kring M som ligger och gråter på marken. Vi säger åt domaren att blåsa, han lyssnar tydligen inte. Det andra laget puttar då in bollen som sakta rullar mot mål och då blåser han, för MÅL!!! Mitt lag började skrika och säga att han skulle ha blåst för skallskada, vet ni vad han säge då?? "Det finns olika grader av skallskaor, och hon var ju inte avsvimmad!" Jag och flera andra tyckte att han var en idiot. Men vi kämpade trots allt på bra, dessutom saknades det flera ur vår trupp som egentligen skulle varit med. Men det kan jag inte skylla på, men det känns skönt att inte lägga förlusten på mitt samvete.

Jag kom hem vid ett, då städade jag och sen gick jag och mor min ut i rädgården och donade lite, var ju så fint väder. Sen tog vi en promenad, blev riktigt varmt vissa stunder, hoppas det håller i sig=) Efetr våran promenad åt vi, och nu sitter jag här. Ska alldeles strax  ta och packa inför morgondagen, och sen sussa lite..

image12

kanske en liten kommentar?

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0