brist på rubriker..

Gick inte så lätt som jag trodde dte skulle vara att kliva uppp i tid, tog mig ur sängen vid 9, då var det bara att slänga på sig träningskläderna och stoppa i sig frukost för att sedan åka iväg på träningen. Måste nog börja "träna" kliva upp inför skolstarten som är på torsdag... Inte långt kvar av lovet nu... Så då gäller det att ta vara på dagarna, ogårkväll var jag med lina, vi hade dte jättemysigt. Först åt vi på  Aspendos , sen köpte vi lite ost och kex och stte oss framför en härlig film i Linas lägenhet=)  The Holiday var hur bra som helst, romantisk, tårfylld och rolig! Kan det bli bättre??

Nä nu ksa jag ta och byta om för att bege mig till min kära vän Angelica, tänkte ta med lite ost, kex och frukt dit med,  det är beroendeframkallande=)


NoneFör övrigt så håller jagg på att sluta äta godis, kakor och dricka dricka, hoppas jag klarar det ett tafg ialafall, Jag har redan fuskat=/

kanske en liten kommentar?

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0