fredagkväll..

.. ser ut att  bli lugn och fridfull. Egentligen lutade det åt film med A, men älskade L behövde mig , så vi ska väl käka någonstans och prata! Får inte bli altför sent, ska nämligen upp 8imorgon för att äta frukost och åka på fotbollsträning som börjar 10.00. Sen hoppas jag på att AN vill ha mig.. =)
Idag har jag syster och mamma plockat svartvinbär, som kommer att bli juice, sylt gelé och saft!  Jag är lite utav en hemmafru, städar, pysslar bakar ochj lagar mat. Sist blev det morotskaka, krusbärsmamelad och korvstroganoff!! Igår var det träning, där det blev en väldig spänning och lite panikartat i duschen, O och T satt där inne i bastun medan vi tjejer duschade, och sen ville de helt plötsligt ut, ni kan ju lista ut hur det slutate, flera nakna tjejer upptryckta i ett hörn och samtidigt försöker skyla sig! Hahah, måste sett otroligt roligt ut! Förstår samtidigt herrarna, de såg ut som kokta kräftor båda två=P

kanske en liten kommentar?

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0