Myskväll i regnvädret!

Idag har dagen bestått av en kort springtur imorse, sen städning av toaltt, kök och mitt eget rum, har även varit och handlat med far min=) Köket blevv riktigt fint, lade på en ny duk på bordet och ställde dit två ljuslyktor som lyser upp i höstmörkret!!

Ikväll nalkas det tacos och mys med mina älsklingsflickor, var längesen nu!! Julia, hanna och Angelica kommer hit, ovh vi ska sova i "trollstugan" som har blivit lita utav en tradition. Därför hoppas jag att regnet kan sluta iallafall för  ett litet tag ikväll=) Näe nu ska jag ta och klä på mig och så, "gästerna" kommer nog vid 18tiden...

kanske en liten kommentar?
Postat av: Lina

Vad mysigt det lät gumman. Du är en liten fixare du :)

2008-08-18 @ 17:26:56
URL: http://linasplats.blogg.se/

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0