Helgen

Ja i fredags så skulle jag ocg syster göra tacos, jag började hacka alla grönsaker och när jag började ned salladen så var det något brunt kladdigt mellan bladen. Jag anade oråd, skrek lite och bad ida kika på det. Då skrek jag ännu mer, det var en livs levande larv i mitt sallladshuvud.... Uscha säger jag bara!! Sen så kom A hit, vi kikade på idol och myste. Innan kvällen var över och vi skulle lägga oss så hade både Ida och Lovisa ramlat in. På lördag morgon så blev det en trevlig start, Iggesundsgänget på stereon och en bildörr som inte gick att stänga igen.Men det löste sig tillslut=)  Lovisa ida jag och Matilda åkte till Gävle/Valbo sen, blev inte mycket i mina shoppingkassar, förutom ett par för små jenas:P, känns lit etrist.Men ska dit igen till helgen, niice. Så igår så följde jag med hem till familjen Lindberg och käkade tacos med dom, sedan tittade herr Backman in.. Vi hade det trevligt tycker jag, Lovisa, Johan Fredrik och jag, tänk vad lite sällskap kan göra=)

Imorse blev det fotbollsmatck mot Bergvik, och kan inte säga att vi var sämst, men vi spelade väldigt rörigt ett tag, och hade dåligt med skott. Så När F backman blåste av matchen (han dömde) så stog ded 3-0 till hemmalaget Bergvik, pinsamt Trönö, pinsamt....Blev en tupplur och godisbak nu på efetrmiddagen, har bara slöat, är väldigt trött.. Kanske förkylningen som jävlas med mig.. Nu ska jag ta och fixa lite inför morgondagen, idrottkläder och skolböcker som ska med..

kanske en liten kommentar?
Postat av: Lina

Hääärligt att hon uppdaterar sig litegrann ;)

2008-12-17 @ 19:37:12
URL: http://linasplats.blogg.se/
Postat av: Lina

Tar nog tillbaka det där va ;)

2008-12-23 @ 19:53:06
URL: http://linasplats.blogg.se/

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0