Nu är det dags?!

För sagan om Olivias stora återkomst!! Förmodligen iallafall.. Kan berätta lite kort vad som hänt under den senatse månaden.
Igår drog jag på mig en förkyllning utav dess like, min näsa känns som Niagarafallen just nu, ser ut att inte bli träning ikväll för min del...
Har haft matteprov, som förmodligen gick bra, får nog reda på det på fredag
Imorgon tror jag att jag har svenska och får reda på mitt slutbetyg i Svenska A, och på tisdag  får jg reda på mitt betyg i engelska A, känns inte lika självklart måste jag säga....
I helgen var jag på party hos miss Blad, det var mycket trevligt och väldigt mycket folk... Bilder finns på bilddagboken=)
Lina har varit sjuk både idag och igår, stackare...
Ja jag har ett väldigt bra minne men kort, så svårt att berätta något mer... Men på ett ungefär iallafall=)
 
En väldigt underbar sak som inträffade var att KAMERAN ÄR TILLBAKA, hämtade den från polisen igår,, jippie=D



                                                                Såg jag ut som en prat?=)

kanske en liten kommentar?
Postat av: Lina

Säger hon med en cheeseburgare i handen =)

2008-12-11 @ 21:45:51
Postat av: Oliva

Hahha, självklart=)

2008-12-14 @ 20:08:50

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0