Tisdag..

Var hemskt skönt att duscha måste jag säga, har både varit på fotbollsträning och så cyklade jag hem. Ska försöka träna så mycket jag kan nu, eller iallafall fotboll tre gånger i veckan och så cykla dit. Då är jag tillräckligt duktig tycker jag, eller?! Ja , startade med gemensam träning igår med fotbollen, och ingen av de två träningarna, igår och idag, var särskilt lugna. De låter oss inte starta med ett lätt tempo inte, haha=P Men tur är väl det, jag kan inte påstå att jag legat i och tränat särskilt mycket själv under de här två veckorna, och antagligen är det väl därför de låter oss springa hundraprocentigt i 1.5timme. Jag har hittat på massa andra trevliga saker under den lediga perioden. Varit ganska mycket fest, och det har varit väldigt roligt, senast i lördags i Bollnäs faktiskt=D Men jag har mina brudar att tacka, L M M och I !! Imorgon blir det först att hjälpa far min med höet som ska prassas och tas in, blir tungt och jobbigt.. Det är inget kvinnogöra det tycker jag, det behövs muskler! sEM blir det grillning och mys hos M i Norrala med några från klaassen bland annat, ska bli riktigt roligt det. För övrigt så håller jag på att försöka  bryta mitt beroende, men  vet inte om jag lyckas särskilt bra, men jag ger inte upp i första taget  inte=D
NoneNone

kanske en liten kommentar?

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0