Brist på fantasi..

..för att komma på en bra rubrik!
Igår var det fotbollsmatch, vinst ,med 5-2, bra bra. Fast jag kände mig som en virrhöna, var alltid på fel plats vid fel tillfälle kändes det som. Meemen, träning ikväll och match imorgon, får se om jag får vara med och spela då då..
Idag jobb På Forsgårdens äldreboende, fast som "gåflicka", är ju för ung för att söka vikariat någonstans. Så det blir blott 5000kronor intjänat, fast det är bra betalt för att ge ut mat och gå på promenader och plocka blommor=)  Annars är allt som vanligt, förutom att syster och jag är ensamma, skulle velat vara det en vecka till, eftersom jag jobbat när dom var borta.. Sista veckan med åldringarna nu iallafall, senså är jag öppen för förslag, boka upp mig bara=D Nu ska jag diska och sen baka, sen äta och sen träna, Ha det bra=)


varför är jag rädd för....?

kanske en liten kommentar?

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0