en ny dag imorgon

trött är det minsta man kan kalla mig nu, måste försöka sova snart. Men det är varmt och ljuts. så det lär bli svårt... Har lite sovmorogn imorrn iallafall, åker hemifrån cirka 08.00. Klockan tio ska klassen samlas i Källvik för en heldag emd lek och annat trevligt, så har gjort i ordning fika, melon, ananas, loka och pastasallad med räkor. Kan visa en bild imoron med min sexiga kylväska=D

Skickade igäv svenska arbetet idag iallafall, en börda flög iväg från mina axlar, det blev som det blev, men ändå rätt bra tror jag=) Dessutom slappp jag göra matteprovet vilkey var hur skööönt som helst, Tack A för det!! 
På onsdag blir det avslutning och städning och skolan, sen på kvällen måste jag sälja bingolotter med J på E-center.. Minder roligt måste jag säga.. Men på torsdag blit det nog mys med brudarna och A, hoppaas på en riktig bra kväll iallafall. Hör av er!!

Nu ska jag kila iväg på min dejt med John Blund, pusss

kanske en liten kommentar?

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0