Söndag

image28
Nu har syster lämnat mig, hon sitter förmodligen på tåget nu påväg mot Arlanda, hon ska till Schweiz och läsa italienska i tre veckor och åka runt till Paris, Amsterdam, Venedig och så. Kommer att kännas lite tomt här hemma.. Men det är ju bara första veckan, sen jobbar jag ju. Första veckan tänkte jag och mamma bjuda hit Frida och sanna, och kansek åka till valbo eller hudik någon dag=D

Solen skiner idag igen, och jag är fortfarande inte frisk. Snorig, hostar och ögonen. hOppas det är bättre imorogn, för då tänker jag åka till skolan, sista "riktiga" dagen då, och så har L kommit heem, tror hon landar från Samos idag=)

Nu sitter jag här, äter jordgubbar och försöker avsluta mitt arbete om Hnas Asperger och Aspergers syndrom, låg juu i sängen hela veckan så har lite skolarbeteb som måste göras... Men sen ska jag försöka vara ute i sooolen, och ikväll blir det förmodligen fisketur med pappsen! Ha det gott så länge

kanske en liten kommentar?
Postat av: Jessi

vilken underbar och sommrig bild :)

2008-06-01 @ 10:04:19
URL: http://jessi91.blogg.se

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0