hjälp mig

SItter med en kopp te och försöker färdigställa en rapport om Hans Asperger och Aspergers syndrom, går väl sådär kan jag säga. Sprang nyss iväg och knapra i mig några rutor mörk choklad med halloncrisp i, så nu spritter jag av ny energi. Man kan ju alltid hoppas iallafall. Vääntar dessutom på att syster ska ta och "slita" sig från sin fysikbok så vi kan ta en promenad i det inte så vackra vädret, men det blir skönt efetråt=) Men varför skulle det börja rengna?? En annan sak jag måste göra är att skumma igenom en bok, Kirre heter den, som vi ska ha litteratusseminarium, som min lärare kallar det, om imorogon. Dessutom ska jag försöka hinna med att duscha, teckna lite(har "bildläxa") och bestämma vad jag ska ha för kläder imorgon, plus att jag tänkte fixa mina naglar som är på frammarch.. Ojojoj, hur ska jag hinna!?! Vilket stressat liv jag lever, fast det är nog enda dagen i mitt kiv jag haft så "mycket" att göra=P Jag ska ju på födelsedagskalas imorogn, min systerdotter fyller nämligen år, hon ska få både saker hon behöver och sånt som jag gillar. 3par ankelsockor och flera armband i svart och silver jag köpte på kappahl idag:) Hoppas hon gillar det!

kanske en liten kommentar?
Postat av: Lina

Svar: bara för ett litet tag, hjärtat =)

2008-05-20 @ 19:17:19
URL: http://linasplats.blogg.se

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0