kort dag

jdag blev det studiebesök på dialysavdelningen på bollbäs sjukhus, det var väl intressant. Sen forvi ner på stan, jag och M är riktiga shopaholics! ojojoj, fast jag köpte ju ett par joggingskor och det behövde jag. Mina gamla är så slitna,.. Dessväre är det inte särskilt fnt väder idag, mulet och det duggar lite...

När jag kom hem vid ettiden så städade jag lite och satte mig vid datorn, mycket trvligt vissa stunder faktiskt. JAG brrukar inte sitta så mycket här, men det har blivit mer och mer på sista tiden. Nu har jag nyss ätit, kyckling och ris, det är bra uppladdnng inför en fotbollsträning det, kommer väl ha cyrrysåsens smak kvar i halsen flera timmar framåt:P
311187-3

kanske en liten kommentar?

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0