Torsdag

Sitter och småfryser, börjar nog bli lite sjuk. Har ont i halsen också, tjatigt! Som tur är är det snart helg, fast tur vet jag inte m det är. Har träning lördag och match söndag, fast det beror ju på om jag får spela....
Iallafall så har jag varit på den där ungdomskonferansen idag, var ganska intressanrt måste jag säga, fast lite långtråkigt! God mat var det som tyr var;D Sen blev jag hämtad av min syster och hennes kära pojkvän och hämtade mig, de var väldigt snälla och had eköpt med en hamburgare och en smarrig milkshake, goott=D Sen tog vi en tur ut till stugsund, varför  vet jag inte, men vi behövde ett tidsfördriv!  Sen fick jag sitta helt ensam och vänta en timme när hon spelade, det var inte särskilt kul kan jag säga. Men hade inte varir särskilt kul att springa runt på stan heller.

Klockan 18.00 var det dags för rockskoleavslutningen, Både C och J skulle spela, och det var nästan bara deras band som var riktigt bra.  Snacka om att spara det bästa till sist!!!


kanske en liten kommentar?

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0