Får jag vara besviken?

Jag trodde det var spikat, hade avbokat allt. Sen väljer man någonting annat framför ens vän, det känns inte okej. Med tanke på att det var vår enda möjlighet också, det visste du, det har varit bestämt sedan väldigt länge... Jag kan inte vara arg, men ledsen och irriterad, det är vad jag är. Tappade lusten på det, vet inte om jag återfår den. Kommer jag kunna beté mig som vanligt mot dig`? Jag vill inte känna så här, för du är trotsallt en av dom bästa, kanske var det chocken över att blev som det blev. Det kanske går över, men jag hade verkligen sett fram emot det. Har pratat om det sen i somras. Jag hoppas det går över, det hoppas jag verkligen. Jag vill inte sura över något som egentligen är en väldigt världslig sak. Men sluta älska dig, det gör jag aldrig!!!

kanske en liten kommentar?
Postat av: Hanna

Säg det till mig istället än att skriv det här :S.. Jag vet också att det har varit spikat längde. Men det fattas folk för det har slutat så många och de har ingen som kan jobba den helgen. Jag är ledsen men vad skulle jag göra?

2008-11-12 @ 21:56:23

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0