Rubrik?

Ja idag är det lördag, och vad väntar resetn av dagen? Jo Trönö iks årliga avslutningsfest för spelarna, ledarna och alla medlemmar=) Så Jempa kommer hit senare för att göre sig iordning, vad ska jag har på mig??? Ingen aning, panik panik panik... Sen har träningarna kommit igång också, har haft träningsvärk sen i tisdag jag.. Måndag- cirkelträning i skolan, promenad och träning på kvällen, tisdag spinning i skolan, onsdag gym i skolan och fridrottsfys med fotbollen, jag kommer bli STARK som ett DJUR=D Nu ska jag hoppa in i duschen så jag är klar tills hon kommer, min kavaljer för kvällen, Ska vi ta en svängom på dansgolvet  kanske? ;)

I lördags var det halloween, och vad säger man.. VART ÄR MIN KAMeRA? faaan..

kanske en liten kommentar?

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0