L som i Lördag

Ja, första dagen på mitt härliga höstlov, första gången jag har så mycket roligt framför mig nu. Myys hemma hos Lina med massa gobitar'' väntar ikväll. Jag beger mig dit tidigare för att kanske ta en promenad eller något annat vi hittar på.  Imorgon ser det ut att bli fest och på måndag kanske vi ska vara hos matilda=) Sen ska jag och Angelica försöka få tag på billiga biljetter till huvudstaden, hoppas innerligt på det. För hur trevligt vore inte det?
Nu står mor och trampar innanför dörren, hon drar med mig ut på en promenix i det blåsiga höstvädret, det tackar vi för!


Hittade en bild som inte är särskilt ny direkt, minns inte
om det är 8an eller 9an!

kanske en liten kommentar?

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0