Läshuvud-Huvudvärk

                        läsa
                
Praktik idag, slutade lite tidigare! Tog bussen till glössbo där mor plockade upp mig för att åka och handla lite. Åkte hem och paclade upp och bytte om för att ta en liten promenad i det blåsiga soliga höstvädret, underbart ! Hjälpte mamma lite med maten, stuvade makaroner och köttbullar, min favoriträtt som barn, och sedan var det dags. Har suttit och läst en engelsk bok så pass länge att jag fått huvudvärk, okej, tvn kanske också kan vara en bov, kikade på livet i Fagervik och toppform efter det. Tror jag måste göra som skolsköterskan rådde mig till, undersöka min syn. Tror jag har ganska lätt för att anstränga mina ögon när jag koncentrerar mig... Nu blir det lite läsa och sen måste jag sova även fast jag inte börjar förrän 13.30 imorogon, har blivit väldigt kvällstrött sen jag började kliva upp vid 5 tiden på morgnarna..

kanske en liten kommentar?

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0