Morötter och hm-paket

Ledig idag, min handledare I-M tyckte jag var så duktigt och punktlig att jag hon sa åt mig att stanna hemma=) Så därför sov jag länge idag, gjorde även  min syster och min kära far, han vra värst!! Hjälpte pappa litr eute idag sen plockade jag in morötter, som blivit en kaka och som nu står i ugnen. Jag beställde från hm för ett tag sen , och hele tiden har det stått leverans vecka 41, tills i lördags då det var 42.. Hur elakt är inte det egentlogen??? Men det är iallafall på väg tror jag... Nu ska jag ta ut kakan och göra glasyren. I love the höst!!

kanske en liten kommentar?
Postat av: Lina

Din handledare Jerry menar du? ;)

2008-10-09 @ 20:17:31
URL: http://linasplats.blogg.se/

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0