Det är söndag!

Spelat match med flicklaget idag, var en läätt vinst. Jag och Johanna som gjprde inte särskilt mycket som mittbackar om man säger så=) Nyss ätit ffärsk majs vilkket var jättegott, och kyckling med ris. Sen ska jag mor och far åka till stan, jag ska nämligen kööra bil!! Så håll er borta från vägarna.

ja det är söndag, och igår var det lördag. Då rensade jag c och I diket efter byvägen från ris, det var ganska jobbigt, var mer kvistar än jag trodde. Sen kikade jag ocg syster I på fotboll, trönö-bergvik, dte var illa, riktigt illa. Bergvik vann med 3-1. LIte deprimerande. när vi kom hem igen hade mamma ocg pappa åkt på fest, och ida och challe skulle åka hem till honom, så då kom A hit, han hyrde med en film, Arn tempelriddaren, den var bra, men det var lite svårt att hänga med ibland. Så nu ska jag väl försöka att se andra arnfilmen medan den går på bio, jag är alldeles för sällan på bio..

Ja det var min helg i kort sammanfattning

en riktig läckerbit

kanske en liten kommentar?

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0