intressant inlägg?

Njae, därför lägger jag in en trevlig bild på mig och min bästaste vän=) ser dock lite konstig ut
hanna o ja


Nyss kommit
in från en skön långpromenad i höstens mörker, sååå skönt måste jag säga. Jag vågade inte gå själv, efterssom det är mörkt ute, så min kära mor gjorde mig sällskap=) Imorgon blir det praktik mellan 13,30 och 22,00, innan det ska jag springa och fixa lite här hemma. Löpningen är en del utav min APUläxa, vi fick en uppgift i idrott och hälsa A som gick ut på att förbättra konditionen. Den har jag inte börjat med än, så måste lägga på ett kål och börja ta mig ut på vägarna. Faktiskt har jag varit ute och promenerat ganska mycket ändå, men men. Vad gör man ikväll? Jo jag ska sätta mig med en kopp te framför tvn nu, hoppas på att det är något bra. Sen är det läggdags för min deljuyroch en till bild på en sned bild på Olivia=P

kanske en liten kommentar?
Postat av: hanna

<3<3

2008-09-25 @ 23:43:35
URL: http://hannawireen.blogg.se/
Postat av: Jessica Anshagen

Hoppas allt är bra och att du får en jättebra söndag :)

2008-09-28 @ 09:56:07
URL: http://www.jessi.se

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0