ja ni..

Nyss duscat och smällt i mig en gudomlight god smothie, perfekt efter ett träningspass!!
Har gått två veckor i skolan och det känns som om vi aldrig har haft lov. VEt inte hur många matteläxor vi redan fåttt.... Men  nu är det bara två dagar kvar, sen går man ut på praktik på måndag, Bollnäs sjukhus avdelning 3, där det är en operationsavdelning, man ligger där före och efter sin operation. Ska bli spännande, kommer förmodligen få kolla på någon operation och sen kommer vi få ta massa blodprover och så. Lite nervös faktiskt, men det är väl tillåtet??=) Nu ska jag ta och försöka färdigställa ett arbete ii social omsorg, ska vara klart på fredag, men har match imorgon. Sen ska jag lägga mig:)

kanske en liten kommentar?

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0