Jag är tamejtusan bäst!

Jag kan allt, som Lotta säger, fast bara nästan. Idag har jag nämligen tagit ett venprov på en patient för första gången i hele mitt liv, dessutom lyckades jag två gånger på rad=D Blodkärlet var snällt och rullade inte, utan låg på plats, det tackar vi för och en snäll patient som lät mog prova! Så på praktiken börjard det hända saker, det är bara jag som är lite feg att prova på nya saker. Men om I-m, min handledare befaller mig att göra något, gör jag det gärna, och känner mig stolt efteråt.

Har nyss varit ute på en tantpromenix med stavar, fast vi hade förmodligen högre tempo än tanter har! Det var riktigt skönt och uppfriskande. Jag har ju en uppgift i kondition genom  idrotten, men igår när jag skulle springa en sväng, så blev jag så snorig, så jag håller mig till att gå ett tag till, dugen väl det med. Nu ikväll kommer Lina, både börjar 07.00 imorogn så då får hon lite sovmorogn om hon sover här, då åker vi "inte förrän" 05.55=O

Hanna Wirén, jag vill leka med dig snart! Var ju jättelängesen vi sågs...Jag ska försöka boke in en helg att komma upp till dig=D

kanske en liten kommentar?
Postat av: Anonym

angelica vill också följa meeed

2008-09-23 @ 20:39:27
Postat av: hannaa

KOM DÅ! :D. Men jag vill få mina provsvar först =)

2008-09-23 @ 22:55:38
URL: http://hannawireen.blogg.se/

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0