Sabato

Nu sitter jag här o kikar ut på regnet som faller från himlen, ska snart hoppa in i duschen för att senae fixa till mig. VI ska nämligen äta middag på Albertina med familjen Lindberg idag. Varje år brukar familjerna Bergman och Lindberg gör en gemensam utfkyckt, och det var i år bestämt att det skulle bli denna dag. Men då är det så att Lovisa var på U2 igår o inte har kommit hem än, så då hann vi inte med att göra någon avancerad utflyckt, för till veckan åker Ida ill Auroba med. Men jag tror det blir mysigt ikväll, trots att jag inte gillar fisk, och det är en fiskrestaurang. Men men. Idag har jag bakat 2sorters kakor som gick hem hos mina provsmakare, "Gud vad mör' o go' dom va!". Det är det enda jag åstadkommit idag, vi var ju ut igår så det blev sent. Jag blev medbjuden på avskedsfest för Karin, så där grillade vi, spelade kubb och hade allmänt trevligt. 
Men något jag undrar, vart tog den svenska sommaren vägen?? Nu vill jag ha solsken resten av lovet, de 2veckor som återstår. 

kanske en liten kommentar?

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0