Skolstart och snart helg som tur är

Första dagen i skolan är nu avklarad. Dagen bestod i princi av att få et icke korrekt schema och inhandling av kollegieblock på bokia. Nu har jag kommit hem och väntar på att tiden ska rinna iväg så jag får åka på träning. Dom senaste veckorna har gått otroligt fort. HAr bland annat åkt ålandsfärja med mamma och frida vilket var väldigt roligt. Bus, kundvagnsrace, drinkar och fulla dansande gubbar är välvda dagarna bestod av, och självlart MAAT. Vi åt både middagsbuffe och frukostbuffe, mums=) Kom hem därifrån i fredags, och på lördagen blev det fotbollsmatch, tredje rak vinsten nu! och sedan kräftfiske, mycket mysigt! Sen har veckan bara rullat på. Var till Stockholm men pappa och kikade lite på Täby centrum, kom bara hem med ett linne och nagellacksborttagning. Klockan halv 6 denna kväll hämtade vi Chals och Ida på Arlanda som vart på Aruba 14dagar, så det var två pepparkakor vi mötte upp. Kom hem sent och vi stöp nästan i sng på en gång.. Igår, onsdag, plockade jag och Ida svartvinbär och sen begav jag mig för träning, vilket månag av mina agar består av, men det är häärlig.t. Nu ska jag även försöka fixa någon form av lagfest, så måste komma på massor av lekar=) Hihi. Nej nu ska jag ta coch lägga mig i  Idas Aubahängmatta o läsa Waris bok.   

Bilde från sommaren och Ålandstrippen finner ni på min facebook, I love FB

Live your life

kanske en liten kommentar?

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0