Adventsmys

Det lyser massor av ljus här i vårt hus, jag har även tänt sådana med äpple+kaneldoft, skapar lite härlig julkänsla sådär. Städade mitt rum och hängde tillbaka mina vita gardiner som varit i tvätte föör länge, så nu stormtrivs jag där inne! Min julstjärna är också väldigt fin, likaså mina ljuslyktor, och kuddarna, så mysigt så. Typiskt Style By Olivia! Mamma är avundsjuk, och hon berättade för mig vad mysigt hon skulle gör där inne när jag flyttar, vit byrå, vitt överkast. Haha, hon är för gullig min lilla mamma. ¨
Igårkväll var det hajar på tv hela kvällen, så där satt vi och myste hela familjen med lussebullar och julmust. Det blir så speciellt när det inte sker så ofta. Jag pysslade även lite igår, gjorde en jättesöt ljuslykta i vitt tyg, med några pärlor och en vitt filthjärta, snart kanske jag lägger ut lite bilder på allt jag pysslar med, men min telefon vill inte samarbeta med datorn. Typiskt. Nu idag vaknade jag upp med huvudvärk och klockan var halv 12 när jag klev upp, sen dess har jag bara glidit runt känns det som.. Gjort lite på några uppgifter i Hälsopedagogik och Etik och Livsfrågor, jättetjatigt.. Tröttheten jag haft hela dagen kan bero på att det ringde två gånger inatt, eller tre, en gång svarade jag inte.. Först vid 00.30 så ringde någon värmlänning som pratade på och undrade vem jag var, och han nämnde något om Cinderella så jag antar att han åkte samtidigt som oss, men hur han fått mitt nummer, det är en gåta. Vid halv 4 var Mats och EMil trötta ocg sugna på sällskap, så de ringde mig och ville prata, och jag var trött. hHhaha. Kan vara därför jag sov så länge idag..
Nu ska jag och systeryster bege oss ut på en promenix och jag ska fortsätta med pluggandet. Wonderful!! '

kanske en liten kommentar?

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0