Because the Night

I just love them Bruce Springsteen and Patti Smith!! Bruce såg ovanligt ungdomlig ut idag, och Patti såg ganska städad ut. Jag är stolt över mig själv som kände igen henne, och det är "hennes" låt. Because the Night säger jag bara. Jag och Idis sitter här och myser till Rock and Roll Hall of Fame 25år, underbar föreställnng. För en stund sedan sjöng och spelade blinde Stevie Wonder, otroligt.
...
..
Härlig dag i Sundsvall och Birsta idag, med järngänget! Karin Carro och Fredrik, haha. Dessa och Idis ska väl förmodligen få stå ut med mig imorgon också, för det blev panik, jag var inte bjuden på en enda nyårsfest!! vad Häääände?!?!?! HAhha
Nej nu ska vi fortsätta njuta gott folk, jag rekommenderar er att se detta om det finns på SVT play eller så. Grymt, fantastiskt, yes you name it!!!

kanske en liten kommentar?

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0