DiscoDisco

Kalaset igår blev en flopp, kom max 30barn, så jag tror nästan att vi gick med förlust.. Hmm. Men vu ska försöka göra något nytt efetr jul, då med bättre planering och marknadsföring/reklam! Denna gång blev det mesta skit, men jag ska vl inte klaga efetrsom jag inte var så aktiv, men det är svårt när andra klassen gör det på lektionstid.
Aja. Blev kvar strax före 23.00, och då stid Hanna utanför och väntade på mig, och vi for till Alfta, och ibland undrar jag var vi har gömt vårt lokalsinne. Jag var stupsäker på att vi svängde rätt, ocg då hamnade vi vid något stoort plåtskjul där vägaen bara tog slut, rätt av bara sådär!! Haha, men Sen hjälptes vi åt och kom rättt, med liite guidning av herrarna i huset! HAhaa, blev lite film när vi väl kom dit och sen la' vi oss. Varmt varmt varmt!! Bland de hetaste nätterna i mitt liv!! Puh,men jag lever. Nu idag så for jag och Hanna till Bollnäs, hittade en ny skobutik dä både jag och Hanan blev nya stolta skoägare, jag bara älskar Hannas skor, så snygga med lite nitar och detaljer. Sen åt jag, mamma och Ida på Roma, jättegott. Jag tod en Ciao Ciao, pizza med oxfilé ocg färska tomater. När vi var klar med julhandlingen köpte vi mat på Prix, så nu ska jag gå ut i köket och fixa ananas, grape och lite smått och gott. Ida och jag har även bakat lussebullar som jag ska smyga ut för att provsmak nu tror jag. Hhihi

kanske en liten kommentar?

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0