Good Evening

..ELler good night kanske man ska säga.. Fast jag är inte ens riktigt trött. Kan bero på att jag tog en lite föör lång powernap efter middagen med Madre, låg på soffan en timme innan vi slog in massor av julklappar. Sedan har jag pluggat, skickat in uppgiften i Etik & Livsfrågor som ska in i morogn, lite stolt är jag. Fast dte kan ju hända att den inte är tillräcklig.. När jag kom hem idag tog jag en dusch, skönt. Sen tände jag ljus och kokade kaffe, eller jag gjorde det inte, kaffebryggaren gjorde det åt mig. För när mamma kom hem en timme efter mig blev hon så glad av att det första hon mötte var den tända ljuslyktan på bron, sen ett ljushav här inne och doften av kaffe, vid sådana tillfällen känner man sig uppskattad, och jag njuter av och få göra lite fint och koka kaffe. Dubbelt upp alltså!
Klockan är 23.28, så det börjar bli dags att krypa till kojs, elle r enligt Martin är det för tidigt. Han förstår inte hur jag kan sova när jag lägger mig vid 2300 i vanliga fall, men han tänkte nog inte på att jag kliver upp X antal timmar tidigare.. Men så är det. Så nu säger vi

Godnatt folket, Godnatt Världen

kanske en liten kommentar?

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0