jag ogillar dessa rubriker

Hells Jingle Bells, alternativens julshow i rockens tecken gick nyss på Tv 2 , den var underhållande, verkligen att rekommendera! Lkaså filmen ag sett i kväll, lite senare än alla andra, Luftslottet som sprängdes, jaghöll på att få hjärtinfarkt på grund av min höga puls, jag älskar alla tre filmer som gjorts efetr Stieg Larsons böcker, som jag dessutom fick i julklapp av syster Millan! I like it.
..
Imorogn blir det Gävle med Sannapanna Fernqvist, kan bli skoj! Sist vi var där spenderades det mer än vad det var tillåtet, antagligen blir det samma visa igen! Men I like it!
..
Nu säger vi god natt, för min syster yster Idis ska sova, Sleep well

kanske en liten kommentar?

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0