Julemys

Har myst hela dagen, sen vi slutade klockan 10 idag. DÅ pysslade vi i ordning en liten present till en av våra mentorer som varit sjuk, och det blev så bra! Jag lina och Matilda fixade en vit kruka, en liten en, hjärtan på tråd, vitt kraffs och ett ståltrådshjärta, vi blev supernöjda. Efter pysslet åt jag och Lina gröt i skolmatsalen, sedan fck jag skjuts hem av Roséns strax efter tolv, tackarrr! Kom hem och började städa med Ida, och sedan började jag med glöggen. Jag har nämligen gjort egen Glögg, av lingon bland annat, den blev mycket väl godkänd av mina provsmakare som nu sitter och gluffsar i sig mina nygjorda trillingnötter. Hiihi, jag bakar och dom smakar!
För de flesta var det sista skoldagen idag, men vi på cfl ska även gå imorgon, men det är bara fika med klassen och sedan en konsert i hörsalen. Fikat kommer bli mysigt, Birgitta kommer fixa så fint där med en krans och massa ljus. Hoppas vår kära klass kan vara lika mysiga för en gång skull...
Kan ju hoppas att Linis tomtar för oss! ;)

kanske en liten kommentar?
Postat av: Lina

Det skulle vara en härlig syn! ;)

2009-12-19 @ 17:22:10
URL: http://linasplats.blogg.se/

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0