Lögnhals

Min tränare måste ljuga när han säger att löprundan vi ska ta innan träningen är 3kilometer, för enligt Ullis så sprang vi på TJUGOTRE minuter idag, och vi höll bra tempo hela tiden, så det måste vara omöjligt att det tar så lång tid på så kort sträcka!!!! Jag ska nog sätta dit honom. Träningen var jättebra idag iallafall, fast alla inte riktigt förstår hur vi ska spela så löste det sig nästan tillslut.. Det är så roligt med fotbollen nuförtiden, och träning överhuvudtaget!! Men laget och all gemenskap är underbar,  och likaså sporten, jag är frälst! Nu sitter jag och dricker min supergoda supernyttiga smoothie igen, mums fillibabba! Ska ta och packa till skolan och så imorgon och sen lägga mig. Engelska redovisning imorgon också, muntligt.. Men tycker inte hon kan sänka mig iallafall, höja mig däremot, det orkar jag inte ta mig an..Så vg får duga, gott och väl!

kanske en liten kommentar?

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0