Melissa Horn

Vackert är ett ord som kan sammanfatta spelningen rättvist. Hon och hennes killar var så duktiga, och jag älskar hennes blyga oskyldiga sätt, och hennes texter. Jag och Karin har haft en underbar kväll. Dejten började med en promenad till staden och Tacobaren, en timme senare förflyttade vi oss till Wayne's, vi älskar deras kladdkaka, det är bara att konstatera!
Skolan idag gick otroligt snabbt, och idrotten var jätterolig, trots att jag egentligen är urusel på handboll, så kände jag mig riktigt duktig. Jag gjorde mååål.... Den du ! Hihihh. Imorogn väntar en dag utan karaktärsämnen, så vi är lediga mellan 11.15 och 14.30, då skulle kanske en promenad sitta fint! Sen är det den numer traditionella torsdagsmiddagen hos Nilssons, så mysigt så. Imorogn är det stavgång för Teleperformance, så hoppas det kommer ett gäng nu då. Fick förfrågan genom vårt projekt om att börja hålla i pass på Söderhamnsgympan idag också, spinning! Det är kanske inte riktigt min grej, men I love it, så om man får träna ett tag kanske det skule gå. Sanna var supertaggad, så om hpn börjar med det skulle vi kunna hjälpas åt och turas om. För tid har jag inte gott om direkt!


Lät du henne komma närmre, var hon vackrare än mig



kanske en liten kommentar?
Postat av: Karin

Melissa var fantastisk och framförallt en fantastisk dejt! :)

2009-12-10 @ 20:21:54

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0