Sankta Lucia

Denna dag, den 13e december firas, för er som inte visste det, för att hedra ett helgon, Lucia. Hon var en stark kvinna har jag hört, det är coolt, och hon kom från Italien, det är ännu coolare. Jag vill läsa boken om hennes liv, som Agnetha Sjödin har skrivit, Ett Ljus i Mörkret heter den. Tror hon skriver bra böcker, fridfulla och mysiga böcker. Kanske en bok som är en möjlig klapp på önskelistan, ja jag tror det!
Flera dagar sen jag uppdaterade, men dagarna flyger förbi så jag hinner inte. I fredags var jag på Hällåsen hela dagen, från 9.00 till 15.30. Först bad med klassen och sedan dykning med idrott B. Våra sexiga ledare bjöd oss på smörgåstårta och bullar efteråt, och det gillades av all, speciellt mig. Lördag, igår, träning och sedan for jag till Angelica som skulle bjuda på inflyttningsfest. Vi hade jätteroligt, mycket folk, och härligt folk. Dock var det några idioter som spydde ner toaletten, jag städade den åt ANgelica inatt när dom kom hem från O'Learys, sen fick jag städa idag igen, när någon av våra kära bakfulla övernattningsgästen hade spytt så att det till och med blev stopp i toan, gagaga! Men kul har jag haft det, och en skön natt som spenderades å deras supersköna soffA! Angelica tyckte nog att jag var en ängel som städade undan spyan åt henne, för om hon gjort det själv hade jag kanske fått städa efter henne iallafall, så äckligt tyckte hon att det var. Vi köpte frukost vid tolv imorse, Lilla Menyn med plusmeny på McDonald's, det tycker vi är gott.
Nu ska jag ta och hoppa in i duschen, välbehövligt, och sedan sova. Haft besök till nu, middag för våra kära gamlingar, men det är så trevligt så, speciellt när jag tjänat 160kronor på att ge bort mitt pyssel. Hihi..

kanske en liten kommentar?

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0