Saturday night

Sitter för tillfället helt ensam här hemma, kikar på Harry Pottter och Hemligheternas kammare, apännande... Vet inte om jag ska byta till Robinson som börjar snart eller inte.. Svårt val. Varit en lugn dag iallafall, var iväg på träning på förmiddagen, sen har jag bara fikat och chillat. Julen är härlig. Aftonen spemderades i Vallvik med alla undebaringar, men inte morfar som bara satt hemma, tråkigt. Annars hade vi det kanon, Camilla och Tomas hade gjort ordning så god mat, och Fridus hade gjort s¨goda kakor. Paketen delades ut av min kära mor som klätt ut sig till tomte, fast hon blev tvungen till att slopa masken efter ett tag, glasögonen immade igen;) Tro det eller ej, men även jag fick några så paket i år. Tofflor, pyjamas, parfym ( Den jag önskat så länge; Replay) Ljuslykta, bodylotion och duschcreme i mängdes, presentkort, pengar , ficklampa, påslakanset med mera,Perfakta klappar med andra ord..

kanske en liten kommentar?

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0