Sleep well

Nu börjar det bli dags för att inta sängen, och mitt mysiga lilla rum. Ska nog tända ett ljus och läsa en stund innan jag slocknar. Promenaden var snöig men skön, och så stannde vi till hos Lindbergs och fikade. Varför är fikat borta alltid så mycket godare än hemma? Där får vi alltid kanongott fika. Ikväll fick jag ett nytt te, i lösvikt. Måste ringa Lovisa och höra vad det är för Carina visste inte. När vi kom hem tände jag ljus överallt och satte mig med papi i soffan en stund, jag gjorde smoothies åt oss, han är lite modern ändå lilla pappa. Idag blev det en supergod supernyttig sak, men naturell yoghurt, tranbär, hallon, blåbär, svartvinbär, jordgubbar och banan, den blev verkligen supergod!!
Nej nu ska jag och min dejt för kvällen lägga oss, John heter han! Så skänk en tanke till stackrs Hanna som har circus en timmes bilfärd kvar hem till Hede. Den stackarn', hon hade något vajsing med extraljusen, och så har hon blivit mördare uppe i SVeg upp på allt också!! Du vet att jag tänker på dig snuttan !
Puss och kram

kanske en liten kommentar?
Postat av: hanna

det där låter ju bra! INTE. jag är ingen mördare :(.

2009-12-07 @ 14:37:29

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0