Vart tog minnet vägen

Jag börjar bli senil, och det är inte första gången jag finner bevis för detta. Igår kväll bad mamma mig ringa till kostymladan för taatt höra omdet fanns någon tid tillgänglig för oss den här veckan, men jag skulle göra det idag, påstod jag.. Gjorde jag det? Nej!! Jag blir tokig på mig själv, så imorogn måste jag göra det, för tänk om någon redan "tagit" min balklänning som jag nu tillslut bestämt mig för, då går jag under jord. För hon säljer bara en klänning av varje modell i en färg..Så nu håller vi tummarna för att ingen har lika bra smak som jag!! Skämt åsido. Idag hälsade jag på mina kära vänner Angelica och Madelene för första gången, Angie flyttade ju till Trädgårdsgatan 16 i söndags, så där är nudessa två sambos. Ni kan även läsa om deras underbara händelserika liv i bloggen , där de skriver sina nya liv tillsammans.

Efter detta besök så körde jag och Karin dubbelpass, Basic Aerobic/ styrka och Pump. I vanliga fall älskar jag pump, men detta var inte riktigt min smak gällande pump, men träning är alltid lika kul. Imorogn missar jag vårat första fyspass med fotbollrn, för jag ska på Melissa Horn med Karin, så då tar jag en promenad imorognbitti istället. Jag har eget arbete mellan 8.00-12.00 och börjar då alltså inte förrän 13.00. Underbart! MEn måste verkligen få lite gjort också, Hälsopedagogik och Svenskauppgifter väntar, så åtminstone 1 ska jag beta av, får väl se imorogn hur bra jag lyckats..

Sleep well

kanske en liten kommentar?
Postat av: Martina

Tack för kommentaren, kul att du gillar bloggen:)

Är grymt avis på Melissa Horn spelningen, vill också!! Har inte fått tag på biljetter till nån av spleningarna som är i närheten..... ://

2009-12-02 @ 11:04:11
URL: http://rum.blogg.se/

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0