Wonderful day

Vaknade glad idag, runt 9 sådär. Mycket skönt. Klev upp, åt god frukost och packade lite idrottsklädäer! Nu har jag preciskommit från en underbar promenad, gud så skönt det var ute. Fick i mig lite sol och den sköna känslan när kylan biter i kinderna. Varför jag vaknade glad idag, kan bero på att kvällen igår avslutades med bakelser, Princess och Budapest, jag älskar bakelser =D Nu ska jag byta om, packa klart, plugga o äta lite lunch innan jag ska bege mig till skolan, historia klockan 1 och idrott efetr det till halv 4. Sen ikväll väntas middag med Karin och sedan Melissa Horn, kommer nog bli askalasmysigt!!
Hon är så naturligt snygg, är hon inte?

kanske en liten kommentar?
Postat av: Karin

Nää, skulle inte tro det! :)

Choklad och godis e ju bäst! :D



kram

2009-12-02 @ 16:51:02
URL: http://karinbm.blogg.se/
Postat av: Lina

Just ja du skulle ju på det där! Hoppas det är bra :) Syns imorgon darling! Miss u!

2009-12-02 @ 18:18:08
URL: http://linasplats.blogg.se/

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0