090219

Ja sorgen har lagt sig, ja vi kom bara två i Ljusnan cup i futsal.. Kan tyckas vara väldigt bra, men så känns det inte när man faller så där på mållinjen, inte just då iallafall. Spelade alla matcher, vilket var 3 på lördagen och 2 på söndagen, det satte sina spår, men det var lindrigare än vad jag trodde. Gymmade 2 gånger i tisdags och simmade på onsdagen, det går bara bättre och bättre, skönt. Men simma kommer jag aldrig bli bra på, blev helt slut efter första vändan! Hahah..  Skolan flyter på, m,ed massa plugg, jag har sackat efetr lite, blivit lat, trött, ja jag vet inte. Gör ingenting i tid och gör inte mitt bästa. Vad ska jag ta mig till? Det kommer bara en chans!?!?
 


kanske en liten kommentar?

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0