Kväller den 19e februari



Imorgon är ingen vanlig dag för det är Olivias födelsedag, hurra hurra huraa! Ja det är det , jag har funnits på denna jord i 17långa år, ett år mindre än de flesta andra!.. Så vad har jag gjort i detta liv då,
varit i:
Ryssland, Finland, Norge och Grekland
Spelat:
blockflöjt, fotboll och bowling(tro det eller ej!)
Jag har aldrig fått ett IG, jag har alltid älskat godis, speciellt choklad
Jag har varit i fjällen x antal gånger, åker snowboard, slalom och längdskidor
Jag har aldrig ätit fisk, förutom paneringen på fiskpinnarna när jag var liten
Ja man skulle kunna rada upp alltihop, men det är väl ingen särskilt intresserad av?!

Men grattis till mig=D

kanske en liten kommentar?

kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0